PODWOZIE
– NAJWYŻSZY WSPÓŁCZYNNIK JAKOŚCI TISVOL –
Oferujemy tylko
najwyższą jakość
PODWOZIE TISVOL
Najbardziej wymagające podwozie wszystkich naczep
Produkujemy własne podwozie z najlepszych surowców i z innowacyjną technologią, która prawdopodobnie zapewnia najlepsze aluminiowe podwozie na rynku.
Belki podwozia 2-częściowego model DS-1
Jedyny podłużny ścieg spoiny, bez poprzecznych spoin osłabiających materiał podstawowy. Dlatego teowniki zawsze są pełne, bez rozgałęzień.
Rama podwozia
Kompaktowa konstrukcja podwozia ze wzmocnieniami połączenia mostów i podłużnic zapewnia większą odporność zestawu podwozia.
Podwozie Coroa
Najniższe proste podwozie wywrotki na rynku o szerokości 1.400 mm, które zwiększa stabilność i gwarantuje bezpieczeństwo
Maksymalna szerokość między belkami 1.400 mm
Im większa szerokość, tym większa stabilność podczas jazdy i wywrotu.
Podwozie z gęsią szyją w długich pojazdach
W modelach bez opcji Coroa rozwiązaniem może być opcja gęsiej szyi. Zmniejsza wysokość do ziemi, co stanowi przewagę, chociaż jej struktura zwiększa masę własną.
Podwozie z centralnymi cylindrami
Zintegrowane osłony i spersonalizowane projekty dla producentów zabudów. Całą naszą wiedzę udostępniamy producentowi nadwozi stalowych.
Martwisz się o korozję
Jest to powszechny problem, który staramy się rozwiązać: śruby dacromet badane w komorze solnej.
Korozja galwaniczna przez „kontakt” między różnymi materiałami metalowymi
Aby tego uniknąć, stosuje się izolator, który zapobiega korozji. W ten sposób uzyskuje się większą trwałość w stanie optymalnym.
Test hamulca
Przygotowanie do wykonywania symulacji hamowania z obciążeniem i zagwarantowania absolutnej funkcjonalności naszych produktów.
Dostarczamy wszystkie pojazdy z osłonami nakrętek kół
Oprócz skrzyni z kilkoma oryginalnymi jednostkami zapasowymi.
Made in EU
Wszystkie pojazdy produkowane przez Tisvol są zbudowane zgodnie z europejską homologacją, obowiązującą praktycznie w większości krajów na całym świecie.
Rozwiąż swoje wątpliwości dotyczące wysokości zderzaków
W zależności od długości pojazdu, posiada on składany zderzak o różnych wysokościach względem podłoża, w zależności od tego, czy zawieszenie jest podniesione/opuszczone, lub wysuwany zderzak o stałej wysokości względem podłoża.
Zestaw do asfaltu
Składa się ze stalowych ograniczników chroniących oś, składanej klapy, która nie styka się z maszyną do asfaltu oraz zabezpieczenia sygnalizacji i specjalnej niebieskiej gumowej uszczelki o wytrzymałości do 200ºC.
Wykończenia mają podstawowe znaczenie
W Tisvol mamy ekskluzywne wykończenia, takie jak narożniki podwozia i wiele innych szczegółów, które je wyróżniają. Podobnie jak gumowa uszczelka w rowku listwy zderzaka: Małe detale sprawiają, że jesteśmy wielcy.
Zapobiegamy ewentualnym wypadkom, uniemożliwiając odkładanie się materiału w szczelinach podczas rozładunku i zrzucanie na inny pojazd, gdy naczepa jest w ruchu.
Automatyzacja podnośników osi
EBS powoduje, że zbędne są złożone systemy podnoszenia.
Nowe wsparcie zderzaka
Lżejsza konstrukcja wsparcia, która obejmuje funkcję haka holowniczego.
Kod koloru dla instalacji pneumatycznej
Dzięki temu kodowi wizualnemu łatwiej i szybciej rozwiążesz ewentualne błędy lub zdarzenia.
Podwójne prowadnice w nadwoziach z łabędzią szyją
Dzięki temu obniżenie skrzyni jest uproszczone za pomocą podwójnej stopki w pojazdach z łabędzią szyją.
Wsparcie
Mamy odpowiednie wsparcie we wszystkich rodzajach narzędzi, nawet wózek paletowy.
Przepisy
Z obowiązkowym oznakowaniem CE zgodnym z przepisami.
Składana osłona boczna
Kompletny i wygodny dostęp do wewnętrznych elementów podwozia.
Poprzeczki zawieszenia
Maksymalne wzmocnienie seryjne, dzięki któremu osiągamy układ jezdny o właściwościach terenowych.
Zestaw do czyszczenia
Twój pojazd wpływa na wizerunek Twojej firmy, więc udostępnimy Ci łatwy sposób, by zawsze lśnił.
SYSTEM KONSTRUKCYJNY
Produkcja podłużnicy
Cięcie i łączenie, spawanie ciągłe.
Montaż ramy
Każdy element na swoim miejscu, wszystko dobrze rozmieszczone w zależności od długości, tworząc strukturę zwartą i elastyczną.
Laserowe wyrównanie osi
Sprzyja to optymalnemu toczeniu, do tego stopnia, że staje się ono atrybutem wyróżnianym przez naszych klientów.
Precyzja naszego robota Kuka nie ma sobie równych.
Pracuje nad podwoziem, aby zapewnić idealne wyrównanie i zoptymalizować komfort jazdy.
Nasze roboty spawają podwozie
Powielając wszelkie ruchy, dzięki czemu ciśnienie i prędkość spawania nie zmieniają się, a poziom wykończenia nie ma sobie równych.
Obracamy podwozie
A nasi operatorzy zyskują swobodę ruchów. W ten sposób mogą wykonywać swoją pracę w sposób nienaganny.
Automatyzacja spawania czopa sworzniowego
Ponieważ jest tak mały, jest to bardzo skomplikowane. Jednak uwielbiamy wyzwania i udało nam się to rozwiązać.
Korozja galwaniczna
Unikamy jej, nakładając warstwę izolacyjną na połączenia między różnymi metalami (aluminium i stal), jak w przypadku mocowania wspornika osi, wspornika cylindra itp.
Myślimy o obsłudze posprzedażnej
Widoczność numerów seryjnych amortyzatorów, inwestujemy, aby państwa przyszła praca była wygodniejsza.
Eliminowanie tego, co zbędne
Eliminacja zadziorów na profilach i elementach użytkowych, gładkie jak jedwab.
Niezawodność można wytrenować
Choć producent osi to gwarantuje, ponownie sprawdzamy moment dokręcenia każdej z nich, aby upewnić się, że jest optymalny. Kiedy bezpieczeństwo klienta jest w naszych rękach, pewności nigdy za wiele.
MA TRAIL Adasik Spółka Jawna.
Lichnowy, ul. Chojnicka 48
89-620 Chojnice
Marcin Adasik
+48 604 681 747
info@matrail.com